星期五, 3月 14, 2008

音樂推薦....醫龍插曲...Aesthetic

今天要推薦一下...

00694be6

過年期間所看日劇"醫龍" "醫龍二"中的插曲

如果要欣賞的話...http://tw.youtube.com/watch?v=cYSAWAoYXrI

【日劇】醫龍插曲Aesthetic
Aesthetic (Music:澤野弘之 Vocal:関山藍果)
作詞:今井麻紀子 作曲:澤野弘之 Vocal:関山藍果

Longing for you day and in dream
I'm hoping you are here and leading my way
You steers my road anytime I need
If you walk away, I will follow you
Trying my life
With your sacred gifts you gave to me
I won’t vain and succeed it as your precious soul
Holding your hand
And I'm walking through the all of the world
Carrying your wish like the Venus in the dim sky

翻成中文

不分晝夜總是渴求者你

殷盼你在此為我領航

你總在我需要時刻引領者我

你亦步我亦趨

帶者你的神秘賀禮來探索我的生活吧

有你珍貴的靈氣為伴

我將功成名就而不致徒勞無功

緊握者你的手

就像朦朧天際的維納斯般

我會真擁者你的願望

將足跡遍佈全世界

 

P.S.我一直以為是找童聲唱的...結果最後我還是搞不清楚誰是 関山藍果

(せきやま あいか、1989年2月12日-)は、日本の女性歌手ボーカリストATプロダクション(テアトルアカデミー直属芸能事務所)所属。埼玉県熊谷市出身。堀越高等学校卒。....

沒有留言: